Якое дзіця ў гульні, такое шмат у чым яно будзе ў працы, калі вырасце.
Таму выхаванне будучага дзеяча адбы-ваецца, першым чынам, у гульні. І ўся гісторыя асобнага чалавека як дзеяча і працаўніка можа прадстаўлена ў развіцці гульні і паступовым пераходзе яе ў працу…» А.С.Макарэнка
Усё жыццё дзіцяці насычана гульнёй, кожнае дзіця хоча згуляць у ёй сваю ролю. У гульні дзіця не толькі атрымлівае інфармацыю аб навакольным свеце, законах грамадства, прыгажосці чалавечых адносін, але і вучыцца жыць у гэтым свеце, будаваць узаемаадносіны з навакольнымі, а гэта ў сваю чаргу, патрабуе творчай актыўнасці асобы, уменні трымаць сябе ў грамадстве.
Канспект гульні - драматызацыі Тэатральна-гульнявая дзейнасць